You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Friday, March 4, 2011

Counting the days left,

Masuk harinie, aku berbaki lagi 6 hari nak kerja kat Giant. I dont know what I supposed to feel to be exact. Sedih sbb nak tinggalkan kerja nie or gembira sbb rutin harian dulu which is bangun lambat, kemas rumah and all bermula semula. Yelahh, dapat bangun lambat tu dah cukup good news dah bagi aku. I'm feeling good bebehh! :D


Time fly fast. Kadang kadang sampai tak sempat nak catch up. Rasa macam baru semalam je kenal dgn Laili Farhana Ibrahim tu. Rupanya dah 24 days dah. 24 is a big number okayy? 24 tiring days, 24 boring days, 24 fun and enjoyable days. Bosan sama sama, jadi gila sama sama, gedik sama sama, sweet sama sama, merajuk saman sama, ouch ouch! touching sama sama. Teringat time Laili halfday haritu, dia datang pagi nak temankan aku then tengahari dia balik. Belumpun 5 minit dia hilang dari pandangan, dah text aku. 'Oh i miss you already )':' Alahaiii


To be honest, sedih. Bayangkanlah 1st day I thought that I'm not going to face another day or another week doing this job. Dekat sini jumpa macam macam manusia. FACE THE REAL WORLD, Najah! Costumer yg makcik makcik tu tahu nak harga murah je. Nanti macam macamlah yg diorang cakap. Haihh. Dugaan! =.=
Dekat sini aku kawan dengan semua orang without knowing their background. Takdalah nak cakap yg selama nie aku memilih kawan tp you know kalau kat sekolah tu we have this kind of thought macam oh dia nie class nie, oh dia nie duduk kat bla bla bla, naik kereta bla bla bla, oh dia nie kain banjir, oh kawan kawan dia macamtu and such kann? So we kinda know that person macammana. 


Seronok sebenarnya dapat kawan dgn diorang. Without tahu yg attitude, behaviour diorang semua mcmmana.  Adake patut Wina and Laili ckp style aku gelak macam orang tak ikhlas nak gelak? =.= Ya ampunnn! Itu paling ikhlas kot. HAHA. apalah korang nie. Berbekalkan lagi 6 hari yang tinggal, aku mesti try everything kat sana. The food obviously. Btw, Laili is acting weird this few days. Idk why tapi dia tak henti henti buat aku gelak. Sampai berair mata kuat gelak punya pasal.

No comments:

Post a Comment