You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Tuesday, March 22, 2011

Esok.

Ada apa dengan esok?
Esok result SPM keluar dol.
Macammana kalau result aku tidaklah seperti yang aku harapkan.
Macammana kalau aku dah menghancurkan hati Walid dan Umi.
Macammana kalau aku buat Sir kecewa.
Macammana kalau aku buat cikgu di sekolah rasa buang masa je ajar aku selama ini.
Macammana kalau aku tidak menjadi contoh yang baik untuk adik adik aku.
Macammana kalau aku dah menjatuhkan maruah Walid dan Umi.
Macammana kalau Walid dan Umi malu bila anyone tanya pasal result aku.
Macammana kalau usaha aku selama ini tidak mencukupi dan tidak berhasil.
Macammana kalau Allah tak makbulkan doa doa aku.


Apapun keputusan aku esok, aku redha. Aku dah buat yang terbaik masa SPM dulu. Sekarang aku berserah. Whatever happens, it is not the end of the world yet. You get whats you give and I believe in that. Pray that everything is gonna be fineeeee. Amin :)

No comments:

Post a Comment