You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, March 16, 2011

Last night we had a talk. You call me as usual, talk until we both fall asleep. You dont want to say Goodbye so you ended the call by saying Goodnight boo. I smile with my eyes close. *Mengantuk sangat dah. Before that we talk about memories. Mostly dekat DS.


Macammana kita kenal, macammana saya boleh tak hafal muka awak padahal kita pernah jumpa kat SPBT dan bila awak masuk kat DS, saya suka awak sekali lagi :) Not even terfikir yang awak adalah Frd yang sama saya jumpa kat SPBT dulu. Macammana awak minta tolong saya ajarkan awak addmath padahal awak lagi pandai dari saya. Saja nak buat modal kann? Macammana awak minta number saya. Macammana kita selalu kena bahan dengan kawan kawan kita. The unforgetable one is bila kita kena bahan dalam class. Sir pun join sekali. Time tu saya tengah jawab soalan kat depan and kebetulan haritu kita pakai baju colour sama. Padahal tak plan pun. Memang kena bahan habis-habisan lah kan. Malu oh time tu. Speechless. Nak deny pun tak guna sbb sudah terang lagi bersuluh yang baju kita memang sama. Sir pun gelak je.* Ishh, rindu kat sir pulak tiba-tiba. 


Semalam bila borak pasal nie, saya gelak je. Kelakar bila ingat balik. Awak selalu kena motivasi dengan kawan kawan awak sebab lambat make a move. Maybe awak guna konsep slow and steady wins the race kott. HAHA

No comments:

Post a Comment