You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, March 31, 2011

Pheuwwww! Last one.

Baru lepas habis settlekan UPU like again. Haihh. Banyak sebab. Yang gebang haritu I go for bla bla bla tu ada yang tak boleh ambil la tak layak la apa la. Lepas pergi UiTM ekspo haritu baru tahu. Then aku apply maktab jugak. *Thanks Farid for the help. Apply poli jugak. I was so freaking envy with Farid sebab dia boleh apply acturial science and perancangan bandar dan wilayah tu =.= Padahal aku yang sangat excited nak ambil course tu semua. And know what? Umi suruh ambil account. Yes, you hear me. ACCOUNT! Aku dahlah takda basic. Zero gravity doe. Farid was like ' Jom tukar dgn saya. Awak ambil acturial science dgn perancangan bndar dan wilayah tu sebab saya nak ambil account'. Haa, banyaklahh. So this is yang paling terbaru I tell you.


1- Diploma Perakaunan (UiTM)
2- Diploma Pengurusan Bank (UiTM)
3- Diploma Analisis Pelaburan (UiTM)
4- Diploma TESL (UniSZA)
5- Diploma Teknologi Maklumat (UniSZA)

'Dengar cakap mak ayah nie banyak faedahnya'- Farid

No comments:

Post a Comment