You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Friday, March 11, 2011

There is no more 'days left'

Well I guess korang faham tajuk kat atas nie. There is no more counting days left. HAHA :/
Today is the last day :) *fake smile. Should I smile or cry? Kecelaruan identiti =.=

There is no more bangun awal. Seawal 8.30 pagi. Hoo-yeahhhhhhh :D
There is no more walid tolong bukakkan kedai setiap pagi.
There is no more kitorang had breakfast kat foodcourt.
There is no more baca Kosmo! setiap pagi. Thanks a lot, Laili. Kalau kau tkda, aku tak tahu isu semasa doe :)
There is no more dinding dengan Laili. Huwaaaaaaa )': *Renovation work in progress
There is no more bergelak ketawa tak ingat dunia dgn Laili :/
There is no more bergossip mengutuk orang nie budget orang tu budget. *Aku mengaku, ini aku yg ajar Laili. Tehee.
There is no more kau kena jaga kedai aku, Laili. Lepasnie confirm kau tak kena marah dah :)
There is no more sesi MENGGI-LA dgn Kak Iefa. I'll miss that like seriously. *Sigh

Laili, to know you is a bless. To get along with you is wonderful. To chillin' out+gossiping+spill problems+merepek with you is amazing. Thanks sebab ajar aku new things. Aku ingat kau pesan tak boleh cepat marah nanti tak dapat pilih bidadara kat syurga. Kau pesan jugak jangan sendawa kuat kuat sebab tak elok orang lain dengar. Kau ingatkan aku bila aku lupa nak cakap Terima Kasih. Kau selalu pesan suruh BEHAVE. Haha. Aku tahu la babe. Selalu tu main main je. Kau ajar aku bertolak ansur. Aku kan keras kepala, tahu nak menang je. Kau ajar aku harmoni. Yeahhh! That is the best part. Harmoni! I will try my best to keep the situation harmoni. Okay Lii? (:
Sebenarnya earlier aku plan nak write you a letter tp macam tak jumpa lagi je kann? =.=
So, I write this. Writing this make me cry tadi. Sigh, loser gila itupun nak nangis. Babe, nanti kalau jumpa aku, kau jangan nak malu malu kucing bagai. Memang nak kena aa dengan aku. Kau dah janji kan? Kan kann? Btw, lagu yang buat kau nanges teringat kat someone tu 2 kali kau akan dengar everyday. So, be strong okay? 2 kali je bukan ada apa pun. Thanks. A lot. Aku sayang kau.


Love, Najah 

P/S: Thanks to Laili and Farah N for the KFC td. And Laili again for the black forest. Yummyyy ! :D

No comments:

Post a Comment