You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, October 29, 2011

Its been a long time.

Lama gila aku tak update blog ni haa. Dah berhabuk dah aku rasa. Tiup sikit- fuh fuhhh! Font dia yang mana aku pakai dulu and size font pun aku dah lupa. Haih!


Life is getting hard. Semalam is the last day aku kerja kat My Mydin since aku kerja kat situ for few months. Pengalaman banyak mengajar aku. Aku jumpa ramai customer setiap hari. Aku jumpa orang baru setiap hari. Susah nak described experience tu macammana. Fun tapi aku memang tak sabar nak berhenti sebab penat gila. Badan semua sakit sakit kot. Baru rasa macammana nak dapat duit. Nak dapat gaji seribu tu bukan main berpenat lelah. *Lesson: Belajar rajin rajin.


Aku sangat sangat bersyukur sebab aku ada kawan kawan yang sangat cool. Rafaa Diela Laili, terima kasih banyak banyak. 


Ahhhh! A lot to think, dont feel like nak susun ayat and cerita panjang panjang. I'll update yang panjang panjang punya nanti. Promise.

No comments:

Post a Comment