You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, November 26, 2011

I'm home!

Cerita sangat panjang kalau nak explain. Actually this week aku tak boleh balik Klang sbb kolej ada buat family day. So everyone kat kolej kena involved and dah bagitahu umi semua yang aku tak boleh balik and all. Which is sedih sebab this is the only week yang dapat balik since lepas ni weekends je ada ceramah kenegaraan lah and what not. After class that ends at 10.30AM, I walked home with Hakim. Dia balik Johor pukul 11 and dia sangat happy sebab dapat balik. Tak habis habis bahan aku sebab stuck dgn family day tu =,=


Then sampai bilik, aku tidur from 11 until 2.30. Texted Hakim sekejap then bangun solat zohor. Lepas kemas kemas meja and lipat baju, my roomates and I plan nak pergi ATM, singgah Tun Kudu and cari dinner for tonight. Aku dengan tak mandinya sbb plan balik bilik nanti baru nak mandi. Tengah pilih pilih baju mana nak pakai tu and tggu turn nak gosok, my classmates datang bilik and ajak balik Klang. Aku dahlah tak terfikir langsung nak escape from family day tu then discuss dalam pukul 5 macamtu, pukul 6 dah sampai Stesen Bas Alor Gajah. Gila nekad ahh! Tak bawak satu helai baju punn.


Aku main sumbat semua homework dlm beg, charger and segala yang penting then terus siap. Luckily, Keyra hantarkan kat stesen tu sbb dia nakpergi rumah her auntie so her auntie drop us kat situ dulu. Thanks Auntie (:   Nak beli tiket turun kat Shah Alam tapi habis so kitorg turun kat Terminal Bandar Tasik Selatan which is baru kat situ. Then dari situ nak beli tiket balik Klang pulak habis! GI-LA ah! Aku lari pergi KLIA Transit sbb akak tu cakap kalau naik KLIA je sempat. Masa beli tiket pergi KL Sentral tu, tinggal lagi 6 mins je train nak sampai. Aku dahlah pakai macam orang nak keluar biasa je dgn slack dgn selipar. Sumpah malu ahh! Tapi sbb dah last mins plan, tibai jelah.


Then sampai KL Sentral cari kaunter yang bukak and terus beli tiket to Shah Alam. Danial tunggu kat komuter Shah Alam and kitorg balik sini naik teksi. So thats why I'm here at home now yeah. Aku nak mintak umi masak all my fav food.Tak kiraaaaaaaaa. I'm glad aku sampai dgn selamatnya walaupun perasaan cuak tu Tuhan jelah yang tahu. Terima kasih Ya Allah.

No comments:

Post a Comment