You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, January 18, 2012

My very own Laili F (:


Laili send this MMS to me and I quickly online to see it. First expression was awhh :') Sweetnyaaaaaaa. Terharu sangat sangat sangat. On 16th, she texted me telling that dia takda mood nak belajar and ask me to make her study. Entah kenapa tiba tiba malas. But theres something in my mind so I spill my problem to her. Nampak takk? Dia text aku sbb suruh dia study, aku pulak luahkan masalah nak ajak dia berborak. Haha. So she listen and respond. At the end, dia punya kemalasan nak study tu biar macamtu je.  Rupanya dia rindu kat aku. Rindu sampai boleh takda mood nak study tau. Thats why belakang tu semua ada formula-formula math. Hee ini Laili yang cakap bukan aku syok sendiri naaaa. Laili, saya rindu awak jugakk. Belajar rajin rajin kay? Jangan malas. Nanti CNY kalau ada rezeki, kita jumpa. Much love- Your Najah N.

No comments:

Post a Comment