You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, January 12, 2012

Nur Najwa Natasha Bt Mohd Nasrudin (:


Presenting Najwa Nasrudin. Saya rindu awak sebenarnya wahai kak chik. Thats why nak tulis entry ni. Nilah adik aku yang paling gedik sekali, yang paling entah apa apa, yang paling degil, yang paling taknak dengar kata, yang paling kurang ajar. Geram pulak aku. Haha. But yet, this is the only one yang paling rapat dengan aku. I mean perempuan because Danial tu takkan faham isi hati perempuan. Wawa ni sangat caring dengan aku. Dia tahu semua cerita cerita aku dengan Frd dulu. Dia tahu kenapa aku menangis. Wawa ni degil sikit. Tapi dia baik. Kira macam kalau nak mintak tolong dia tu boleh diharap lah. Ni aku takda kat rumah mesti dia yang kena buat semua benda. Shiann diaaa! Tadi aku online masa kat class AIS dia pop-up chat aku. Tanya apa cerita? Nak tahu gossip je. Haha. Nanti kita cerita ye? Tunggu kakak balik rumah dulu, senang sikit nak cerita. Seeing her update her blog makes me realise dah besar dah adik aku ni. Dah matang dah dia.

Dengar ni budak sekolah. Saya saaaaaayang awak. Walaupun macammana pun perangai awak, saya sayang awak. Kita kan adik beradik? Kat sekolah nanti belajar rajin rajin, jangan bergaul dengan budak entah apa apa budak budak gedik ke jangan. Kakak tak suka. Jaga diri baik baik. Jangan couple! Awak tu kecil lagi, lelaki ni bukan semua boleh dipercayai. Awak cantik and kalau single biar orang respect. Single pun cool apa? Sepp sikit! Dengar cakap umi walid jangan melawan. Kalau umi suruh buat kerja rumah buat je, nanti dapat baaaaaanyak pahala. Dah nak cakap itu je. Takecare tau? I LOVE YOU <3

No comments:

Post a Comment