You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, April 5, 2012

Bumi Lendu 1

Haa! Ini design pintu bilik untuk level bawah Marwah. Macam filem indon ada Safa Marwah kau. So every bilik kat bawah tu memang design pintu sebijik macam nilah masing masing. Merah itu aku, Ekin warna Hijau and dia tak letak gambar =,=

Haa ini tempat aku. Katil aku, meja belajar aku, papan kenyataan dah lain kann? Tukar design lah uolss. Atas meja ada Gardenia, sorry tak kemas. Then ada radio Mimi and depan meja kat suis tu nampak ada kertas bertampal kann? Bawah tu collection Tumblr and atas tu lirik lagu Move On *Nana yang tuliskan tu :') Konon letak lagu Move On depan mata boleh move on cepat sikit lah. Hahaha takdo maknanyo!

Nampak macam banyak baju kan? K memang banyak, masa nak pack barang time balik tu baru perasan baaaaaanyak gila barang aku. Tapi always tak tahu nak pakai baju apa pergi class. Boooo me! *Susunan kemas sebab Umi yang susun time mula-mula masuk dulu*

Nilah kekuatan kitorang. Yang buat aku Ekin and Mimi berjaga setiap kali ada paper esok harinya. Thank you ah kat kau Nescafe. And Nescafe ni bukan kitorang punya, pergi ketuk pintu bilik orang tanya 'Ada Nescafe takk?' Haha. Sorang minum 2 paket benda ni.

Bilik aku ni memang mewah dengan novel. Siapa nak novel memang datang bilik aku je pinjam. Tapi bukan semua novel aku. Novel Mimi Ekin Nana pun ada jugak. Novel aku yang Cecelia Ahern tu je. Bila aku baca novel mesti Ekin dgn Mimi perli 'Eh kau baca novel ke tu? Memang berzaman lah nak tunggu kau habiskan satu novel tu.' Jahat doe diorang padahal kat rumah ni aku baca je novel tapi tak boleh lawan Ekin Mimi dgn Nana, diorang kalau baca novel tak sampai seminggu boleh habis, siap nangis nangis baca novel tu T.T

Tebal gila macam dictionary novel diorang ni =,= Kalau aku memang tak ah aku nak baca. Tunggu aku jadi surirumah takda buat apa duduk rumah tunggu suami balik kerja, baru aku baca novel ni :B

Ni kotak aku kat Lendu. Beli kat Daiso, Jusco Melaka RM5 setiap barang. Aku ada banyak kotak sebenarnya. Kat rumah dah ada 4. 2 kotak hadiah orang bagi, 1 beli kat Daiso JBT lagi satu Umi bagi. I'm a collector I must say. Kad topup aku kumpul, resit beli barang, resit shopping baju pun aku simpan padahal takda benda pun tapi aku simpan jugak, entah kenapa. Suka. Sebenarnya macam macam ada dalam kotak-kotak ni. Banyak kenangan dalam ni. Setiap satu kotak lain isinya. Memang aku akan simpan kotak-kotak ni sampai aku kahwin, sampai tua. Ada conversation pasal crush aku yang aku tulis kat kertas, ada nametag pengawas aku dulu., gambar gambar time high school and most important thing is ada Cadbury Black Forest punya wrapping. Siapa yang bagi aku, memang aku simpan and tulis kat situ bila and dari siapa choc ni. Tapi 1 kotak tu takda isi apa apa melainkan hadiah baju dalam tu. Memang simpan baju tu kat situ je dengan birthday card sekali. From Laa :) Nak tengok isi dalam kotak kuning yang comel ni? Jom!


Resit beli coolblog pun ada? PFFT!

Selamat Tinggal Tun Hasan :/













No comments:

Post a Comment