You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, April 25, 2012

Its my happy day. I'm a happy kid!

Cubalah kalian teka apa yang telah menggembirakan hati aku pada 24 April ini? Sangat happy tidak terkata. Ada orang masuk meminang aku. HAHAHA k tak lawak.


Actually, buku yang order dari Zahiril Adzim tu dah sampai. I am so happy and excited beyond words. Bukak je post box nampak sampul pos laju ni. Then bila tengok nama, nama aku. Lagilah excited kat surat ada nama sendiri kan. Aku macam tak expect buku tu sebab aku fikir Zahiril akan bagitahu kat blog dia dulu yang dia dah post buku ni semua.


Then masuk dalam kereta bukan main excited aku bagi Umi sampul tu. And Umi yang bukak. Aku dah tak keruan dok Oh my god! Oh my god! Tak percaya. Siap tanya Umi 'Can you believe this?'









Sweet kan cakap kat isteri macamni? K nak nangis :') And bayangkan setiap copy of this book, dia tulis dia sayang isteri dia. Saya sangat sukakan orang yang romantik. Sebab dengan adanya manusia seperti ini hidup akan bahagia. Saya nak suami macam ni. Ya Allah bantu aku ya? :) Terima kasih ZA. 


No comments:

Post a Comment