You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Monday, May 21, 2012

Cerita 20 Mei 2012.

Rasa penat pulak nak cerita. Rasa macam kalau cerita pun orang tak ambil peduli. Rasa macam kalau cerita pun takda orang akan baca blog ni. Rasa macam takda orang ambil kesah pun pasal apa yang berlaku dalam hidup aku sehari-hari. Tapi takpe sebab namanya pun blog aku so aku gagahkan jugak. 


Tadi dalam pukul 3 petang, keluar dengan Lisa and Diela. Pergi Subang Parade sebab nak jenguk Rafaa kerja since today is her last day. Memang dah janji nak pay a visit, itu yang tadi pergi tu. Kata bukan pada janji tapi pada bukti kan. Haa amik kau dah terpengaruh dengan ayat Zul


Rafaa habis kerja pukul 7, kitorang pulak sampai dalam 3 4 macamtu. Sangat awal and Lisa bawak kereta laju gila! Berdesup je sampai wa cakap lu. Sampai sana pergi surprisekan Rafaa dulu then borak-borak kejap lepastu pergi makan.


Habis makan tu ada banyak lagi masa untuk jarum jam sampai ke angka 7 jadi kami pun pergi merayau satu Subang Parade tu. Masuk MPH semua ah. Lawak gila nak mamp kot! Kerja aku gelak je. Lisa ni always jadi tourist guide untuk aku kalau pergi mana-mana pun sebab aku sangat lame. Oh you have know idea how lame I am sebab aku lame sangat. Jadi Lisa yang akan guide aku.


Tadi masuk tempat mana entah so macam ada barang dapur. Barang dapur tu pulak macam high-tech semacam and aku punyalah belek macammana nak guna. Datang je Lisa terus tunjukkan macammana. Dia advance sikit. Even kalau aku dengan Laa tak tahu how that certain thing works, we were like 'Tanya Lisa! Tanya Lisa!'. Hahahahaha eh lupa nak cakap nanti nak update satu entry pasal Lisa :)


Lepas Rafaa habis kerja, jalan-jalan kat Empire Gallery. Balik tu lepak makan kat Senja and sampai rumah dalam 9.45 tadi. So yeah, satu lagi hari yang lengkap dengan kawan-kawan. Terima kasih Ya Allah







No comments:

Post a Comment