You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, July 5, 2012

Updates.


Aku masih di bumi Lendu saat ini. Baru habis class dan berseorangan di bilik. Awalnya nak mencari bahan untuk assignments tapi melencong sebentar disini. Semuanya baik-baik sahaja, ALHAMDULILLAH! Lepas ni dah takda class on Friday so by Friday noon, saya sudah berada di Klang.

 So far, class berjalan lancar. Semuanya pasal pelajaran masih boleh dikejar. Masih boleh bertanya, minta tunjuk ajar dari kawan-kawan. Bahu sudah mula diletakkan assignments. Tarikh pula mengejar aku supaya menyiapkan segala assignments dengan pantas.

Oh tolong Ya Allah, aku mahu dekan sem ni. Shh ini rahsia blog saya ya? Jangan cerita dengan yang lain. Aku mahu dekan sem ini Ya Allah. Mohon dipermudahkan segala usaha dan jalannya.

Aku masih hidup di bumi Lendu. Melaka ajar aku kehidupan. Moga ketemu lagi

No comments:

Post a Comment