You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, August 30, 2012

Tuhanku, I LOVE YOU.



Event(Tuhanku, I love you) dalam UiTM Lendu yang menjemput Sham Kamikaze untuk memberi ceramah. Alhamdulillah, terima kasih Allah kerana telah memilih aku sebagai salah seorang yang mendengar ceramah ini secara live. Sangat bermanfaat.

Andai aku boleh kongsi macammana exactly aku rasa tadi kan bagus. Too bad aku tak reti nak cakap macammana aku rasa sangat bless ada dalam event tu, dapat dengar pengalaman dari mulut Sham sendiri. Dia hanya jarak beberapa meter dari aku. Dia datang bersama Youk Bunkface.

Dia ada kata- Semoga kita berjumpa di syurga di akhir ceramahnya. Jujur aku tak sangka dia boleh menyampaikan ceramah sebegitu rupa. Aku tengok macam nak bercerita kosong je tapi tanggapan aku salah.

Dia membaca ayat Quran dengan betul bacaan tajwidnya, sebutan hurufnya. Keluarkan hadith sahih sebagai contoh hanya dengan petik jari sahaja. Macam dah lama berkecimpung dalam bidang Ustaz Don ni. Sungguh aku tak sangka.

Kalau kalian tak percaya, alami pengalaman aku ini sendiri. Kalian akan nampak Sham Kamikaze dari perspektif yang lain. Slot terakhir dia main guitar lagu Cinta Bertasbih by Melly Goeslow secara aqoustic. 

Hebat GI-LA okay, sedap sangat, terror. Aku amazed gila tengok dia goreng guitar. Nanti kalian carilah videonya di Youtube. Semoga Allah merahmati dia dan kita semua. Amin Ya Rabb :)

Saya sayang awak kerana Allah.

No comments:

Post a Comment