You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, October 6, 2012

'menemui korang.

korang tau tak sebenarnya aku ni ada satu pe'el yang kau sendiri tak paham--
aku suka sayang strangers.

jadi--
ASALKAN korang tag nama aku,
aku akan right click + open new tab semua status demi nak reply.
(kecuali mereka yang privatekan wall atau mmg bukan berada dalam list aku-- maka aku tak dapat respon).

jangan tanya kenapa.
aku pun memang tak tau.

maka--
korang semua,
BOLEH TAK JANGAN STATUS YANG BUAT AKU SEBAK?
SEBAB AKU BOLEH BACA--

DAN PALING UTAMA--
SEBAB AKU NI GEMBENG.

korang,
aku sayang korang kerana allah.
aku sayang korang sebab aku mmg suka sayang strangers.

aku sayang korang sebab aku tak kenal korang,
korang tak kenal aku--
tapi aku boleh rasa sayang korang,
macammana korang boleh rasa sayang aku.

please.
dont stop this random kindness.

ps: apa random kindness of the day korang ini hari?'                                    


                                                                                                                                By Fynn Jamal

No comments:

Post a Comment