You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, December 8, 2012

Happy 19th, dear self :)

Ya, hari lahir yang ke-19. Baru 19 tahun apabila yang lain dah lama dah masuk usia 19 tahun. Terima kasih untuk Tuan Empunya Bumi dan diri ini iaitu Allah SWT kerana masih lagi beri aku peluang untuk bernafas :)

Untuk yang ucapkan Selamat Hari Lahir juga terima kasih yang tidak terhingga. Ada yang wish kat Facebook, Twitter. Ada yang dah wish kat fb, still wish kali kedua kat twitter. Ada yang wish via text. Berebut nak jadi orang terakhir yang wish. Terima kasih sangat sangat! Terima kasih atas doa kalian :')

Untuk my babes, Diela and Rafaa thanks for the wonderful wishes. Untuk Nana Kmrdzmn, terima kasih untuk nota harijadi kecil yang awak letak di meja belajar saya semasa saya pergi class. Untuk Mimi, terima kasih kerana dengan sembunyi telah meletakkan Cadbury Black Forest kegemaran saya di dalam beg semasa saya tidur.

Untuk keluarga tercinta, terima kasih kerana nyanyikan saya lagu harijadi dengan penuh semangat semasa saya masuk sahaja dalam kereta tadi walaupun masa 6th Dec haritu dah nyanyi dah. Untuk Laili, terima kasih sebab dah bagi hadiah awal awal. Untuk kawan-kawan fb twitter, thanks for the thought. Terlalu ramai untuk disenaraikan seorang demi seorang.










Ini yang sempat aku buat sebagai kenangan. Siap ada yang terus buat status and tagged. 


Ketahuilah kalian yang aku sangat menghargainya. Sayang kalian semua :)




No comments:

Post a Comment