You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, December 22, 2012

Mid Semester Break.

Midsem break dah mula on 22nd of December till 30th. So here I am updating this blog on the chair at Tokma's where this is in Kelantan. Baru sampai pukul 6 lebih tadi and Alhamdulillah semuanya selamat. 

Speaking about this new semester, semuanya berjalan lancar walaupun masa 1st week tu kelam kabut sikit. Nak uruskan repeat classes dengan tak boleh register class sebab quota penuh dengan validation tak buat sampai tarikh tutup. Memang tawakal jelah cerita dia.

Tapi towards the end of the week, everything went well. Alhamdulillah. Sekarang perlu enjoy masa kat Kelantan. Rasanya dalam 3 4 hari je kat sini. I bet I'll gain few kgs sebab makanan semua tempting dan sedap. Tolong jangan goda aku wahai nasi kerabu nasi dagang dan kuih muih yang lazat.

Life is pretty awesome right now. With Amant and amazing friends. Thank you Allah. Thank you so much :)


p/s: Thanks to Baim sebab hadiahkan album Red by Taylor Swift kegemaran saya. And thanks to Nana untuk CD Istanbul Aku Datang yang awak letak dalam laci saya masa saya pergi class. Terima kasih untuk hadiah harijadi itu :)


No comments:

Post a Comment