You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Friday, February 18, 2011

17 February

Okay, harinie masuk 1 minggu aku kerja kat Giant tu. Pejam celik dah seminggu dah. Sekejap je oh. Getting closer to Laili Farhana tu :D Tehee. Menggila dgn dia je selalu. Pagi pagi tkda kerja, kitorg sandar kat dinding tu then tgk org lalu, aku ckp dgn Laili aku suka bau lelaki. I mean their macho perfume. So bila any guy pass by, aku hidu lah nak tahu ada bau ke tak. Okay pathetic gila kann? Pftttt =.=


Kesian Laili kena layan aku hari hari. Bhaha. Aku selalu usik dia kacau dia buat kerja. Padan muka mu! Aku tanya sebutir sebutir apa yg dia jual, mcmmana nak guna. HAHAHAHA :D
Ada yg dia pun tak perasan yg benda tu dijual kat kedai dia. Aku sruh bos kau potong gaji nanti. Haa, baru tahu :D


And and , kedai Laili untung ohh. Jealous aku. Dari tmpat dia duduk tu boleh nmpak kedai Bata secara terang, jelas dan nyata. So dia boleh usha usha abg Bata yg SI aku tu. Tapi malangnya, Laili tidak suka menggunakan peluang yg ada sbb dia kata abg tu tak handsome =.= So dia tkda la nak tgk abg tu. Well, taste Laili nie lain sikit. *Eh Li, aku tahu kau suka yg mana doe. Yg haritu tu kan kann? :D Okay okayy, lets keep it as a secret. 


Dahlah selalu main 'Siapa tutup kedai dulu, Dia menang'. Woishh, bahaya oh tulis bukan bukan. Nanti dia baca, mampuihh ! Nanti dia buat print screen bagai, perasan much ha you Laili :D Malu doe kau baca semua, serious malu. Pfttt


P/S: Lets not link this to Facebook, klau aku link nanti Laili stalk wall aku dia nmpak. Macam apakah je? HAHA

No comments:

Post a Comment