You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Tuesday, February 15, 2011

'Btw, nama aku Laili :)'

Do you remember my neighbour at the workplace? Alaa, the one yg I admire sbb dia cantik tu lah. Yang jaga gift shop tu. Haa, nama dia Laili :) Comel kan nama dia. Tehee. Tiba tiba rasa mcm nak bagi nama anak letak Laili pulak :D  Laili Sabrina ke Laili Batrisya ke? Coolioo.


Tadi dia pinjam The Star aku then time dia nak pulangkan aku tkda kat kedai, pergi beli air kejapp. Then balik kedai tu ada newspaper atas meja with sticky notes on it. Dia tulis 'Btw, nama aku Laili :)' Not really sticky notes, it is a tissue. Haha. Harini tkdalah dilanda kebosanan sangat. Pagi-pagi aku dah beli newspaper and magazine. Dari rumah pulak aku dah bawak Rooftop Rant. 2nd round punya baca. But then dah bagi Laili pinjam sbb novel dia yg sebelum nie dia dah habis baca. 


Today is my 1st time dapat pelawat selain my family. Fieqa datang td. Kaa-chinggg! :D  Then borak borak kejap sebelum dia pulang. Ohmygod! At least, adalah jugak. Tkdalah bosan mcm selalu. Haa, gossip mcm tkda hari esok lah, apalagi? Nasib baik tkda costumer time tu. Fieqa kata smlm dia siap mimpikan aku lagi. Sampai mimpi oh. Rindu sgt tu namanya. Well, bolehlah dtg selalu klau rindu :)


Pstt: To know that someone is having a dream of me, awwww (':
I'm feeling good bebeh! 

No comments:

Post a Comment