You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Tuesday, April 5, 2011

The Oprah Winfrey Show :)

I wish I can put in words on how much I love watching Oprah Winfrey Show. 


Korang semua mesti pernah dengar dan pernah tonton this show kann? Yang bukan peminat fanatik Oprah, at least korang pernah tengok sekali dua. TER-tengok to be exact. Pfft. Aku sangat sangat sangat meminati Oprah Winfrey Show(OWS). Macam aku meminati Cadbury Black Forest tu. Haha. Boleh dikatakan setiap episod aku tonton. Minus Dr. Oz punya episod aa. Being young, mana layan pasal kesihatan kesihatan nie semua. Boring plus aku bukan tahu pun segala ubat yang diorang mention tu. Kawan kwan aku kat sekolah mana layan OWS doe. Diorang pandang pelik je bila aku tnya diorang tengok Oprah ke takk. Yang tengok pun those who non-muslims. Athena contohnya. Haa dengan dia, aku selalu share episod mana yang dia dah tengok mana yang aku belum tengok ke apa. Mula mula dulu dia pun tak percaya yang aku layan OWS. Athena nie Keeping Up With The Kardashians pun dia tengok. Baru ada geng nak cakap Kim tu lawa, Rob tu handsome. Tehee. 


OWS nie sangatlah enjoyable. Enjoy yang tahap kalau ada tayangan 24 jam pun, aku sanggup duduk depan tv tu tak tukar channel lain dah. Tak jemu tak bosan. LANGSUNG! Sometimes ada jugak aku menangis time tengok OWS. Pernah la several times nangis. Ada episod yang aku dah tengok banyak kali tapi aku tak tukar channel lain. Tengok SEKALI LAGI. OWS nie ada banyak edition. Contoh- Oprah's Favourite Thing. Most Talented Kids, Most Talented Animals, Dream Comes True, review filem and sooo much more. Bayangkan, Oprah suka but Ugg tu jadi dia belikan kesemua 400 orang staff dia but tu. Kira macam share her favourite things aa. Siapa jadi audience dia paling untung. Christmas haritu dia bagi Ipad, Camera Nikon D3100 dengan apa entah lagi sorang satu kat audience dia. 


Charice tu Oprah yang discover. Aku ingat lagi first time Oprah jumpa Charice. Charice dapat nyanyi dengan Celine Dion.  Yess, yang nyanyi lagu Pyramid dengan Chris Brown tulahh. Kalau kat US, siapa dapat muncul dalam OWS memang bertuah. Kira macam kau dah cukup hebat, tu pasal kau dapat muncul kat Oprah. Bestfriends Oprah, Gayle. Diorang banyak share things together. Pergi travel la apa la. 2010 adalah farewell season untuk Oprah Winfrey Show. Dah, malas nak describe macammana perasaan aku tentang itu. End.

No comments:

Post a Comment