You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, November 2, 2011

L O V E (14)- Ini untuk awak, Farid :')

9 bulan untuk saya itu sesuatu masa yang lama. Saya tak tahu macammana nak described apa yang saya rasa sekarang. Susah nak lupakan awak macam tu je Farid.Susah nak terus buang awak dari minda saya macam tu je. 


Awak superman saya. Awak budak hebat saya. Awak budak mengada saya. Jaga diri elok elok. Sangat awkward bila sekarang ni I always mention you as Farid and awak mention saya as Najah. Ahh! Hati perlukan masa. Jangan risau, nanti hati akan pulih. Kadang kadang orang cakap jangan diikutkan sangat hati ni. Haa! Betul lah tu.


Terima kasih sebab hari hari awak ada dengan saya. Terima kasih sebab hari hari awak sayang saya. Terima kasih sebab selalu sabar dengan ego dan perangai saya. Terima kasih sebab mampu buat saya tersenyum, buat saya bahagia.Terima kasih sebab awak bahagikan masa untuk saya.Terima kasih sebab layan kerenah saya. Terima kasih sebab nyanyi lagu untuk saya *sayaakanrinduitu* Terima kasih untuk semua Black Forest tu. Terima kasih sebab awak marah saya kalau saya tak makan ke apa. Saya tahu saya ni degil sikit. Terima kasih sebab selalu ada masa saya nangis. Terima kasih sebab teman saya masa rehat. Terima kasih sebab bagi peluang kat saya untuk kenal awak. Saya sangat bertuah dapat kenal awak Farid. Saya tak peduli orang lain nak cakap awak nakal ke awak jahat ke awak sombong ke, saya tak peduli. Saya kenal awak, saya tahu awak macammana. Terima kasih untuk 9 bulan tu.


Saya nak awak tahu yang awak sangat istimewa dalam hati saya. Jaga mata awak baik baik sebab diorang yang buat saya cair. Percaya pada Allah dan takdir. Andai ada jodoh kita, takkan kemana. Jangan tunggu saya. Hargai setiap saat dalam hidup awak. Jaga diri awak baik baik dari segala benda yang negatif. Jadi lelaki yang baik. Fikir sebelum buat sesuatu benda. Selalu fikir positif. Jangan boros. Saya tak nak awak terpengaruh dengan benda benda tak elok. Balik Arau nanti belajar rajin rajin, score semua paper biar awak berjaya. Jadi manusia yang baik. Awak akan jadi manusia kann? My prayers always be with you in every good things you do, remember? You can text me anytime anywhere, whenever you need me. Be safe. Terima kasih untuk semuanya. Ya, saya maksudkan semuanya. Awak cinta hati saya :)


Saya sayang awak, my superman. Iloveyou bie. And insyaallah I'll always do.
Sincerely, Your boo <3

No comments:

Post a Comment