You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, November 2, 2011

Shop till you drop.

Semalam bangun awal like never before. Paling awal selalu aku bangun pun pukul 12 kott. Yayaya anak dara pemalas. I know =,= Tapi sebab semalam umi kejut, aku bangun pukul 8 lebih macamtu. Lepas sarapan, parents bawak aku pergi amik gaji. Seribu aku keluarkan, balik rumah malam dah tinggal berapa je. Phuii.


Since walid tak kerja harini so umi pun amik cuti and kitorang beli barang kelengkapan aku untuk masuk UiTM. We headed to Giant first to buy segala syampu baldi berus gigi and yadayadayada. For lunch, walid decided nak have lunch dekat foodcourt Giant tu je since aku selalu cakap rindu nak makan masakan kat situ. Ahh! Dragging back all the memories lah. Dengan Laili, rindu pulak kenangan dengan kau Lii. Dengan Frd lagi. Hmph :/


Then lepas lunch pergi Centro sebab walid nak pergi CIMB kat situ. Kebetulan ada sale apa entah, umi belanja baju baru.*teningtening*. I found my new obsession there. Purse! I'm in love with purse yknoww. Even aku baru beli purse, still rasa nak beli lagi sebab cantikk. Lepas settle kat Centro, kitorang lepak Jusco Bukit Raja and beli stationaries kat Popular. Habis 100++ jugaklah, barang aku seorang je padahal. 


All I can say is I have a wonderful mom. I bet you guys do too kann? I love you Umi <3. Ehh! Tapi kakak sayang walid jugak tau Lid :)

No comments:

Post a Comment