You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, December 14, 2011

Padat!

I've been busy this few weeks and I hate that. Sekarang ni jelah pun baru boleh bernafas dengan tenang. Past few days sibuk buat latihan for junior's night untuk MEDIA. Class aku excited gila padahal class lain relax je . Haha luckily kitorang manage to siapkan performance tu by the dateline. Apabila dah menumpukan diri ke arah latihan yang tak datangkan manfaat tu, mulalah kerja assignment menimbun-nimbun, bertingkat-tingkat jadinya.


Aku rasa sangat bodoh bila aku tak buat kerja then bila lecturer nak tengok kerja tu, aku tunjuk je kerja kerja yang aku dah buat sebelum ni. Aku rasa bersalah gila kat pensyarah tu. Maafkan saya puan. Aku janji dengan diri aku sendiri nak catch up balik and nak fahamkan semula semuanya. Sebab Math ni dia berkait-kait. Kalau mula-mula kau tak faham, memang sampai akhirnya kau takkan faham.


FAR 100 lagi satu masalah besar. Aku tak faham sepatah apa pun. Best kann? Lecturer dahlah muda, ajar macam every each person dalam class tu ada basic account. Orang yang takda basic macam aku ni boleh mati kebingungan sebab tak faham apa yang dia ajar. Aku pun tak tahu macammana nak buat, aku nak belajar. Aku nak jugak jawab soalan kat depan class macam aku selalu buat kat tuition dulu. Addmath laagi senang kot. Hmph.


Christmas nanti balik. I cant wait to meet my bestfriends. Ohmyy! Miss them so badly. I wish they were here with me, sharing the same room. I can live inside my room the whole time without jumpa kawan baru. And oh! Smlm dah berbaik-baik dengan Frd. Saya sayang awak.


Lepasni busy untuk English week then dah free, insyaallah :) Doakan semuanya berjalan lancar ye? Terima kasih banyak.

No comments:

Post a Comment