You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, December 8, 2011

Thank you.

Here, I wanna thanks everyone yang wish birthday aku on 6 December haritu. Terharu pun ada sebab entah siapa siapa yang aku tak kenal pun wish jugak. Kalau aku, tkda de nak wish orang yang aku tak kenal. Thanks all. Danial siap call and nyanyi lagu Happy Birthday. Menangis aku dengar dia nyanyi. Wawa pun call untuk wish. Walid umi hantar text pukul 12 lebih tu bagi nasihat kat anak dia sorang ni. Aku rasa macam aku kat luar negara je sambut birthday sorang sorang. Macam Nabilah Hannah sambut birthday kat Egypt. Haha


First mestilah roomate aku yang wish dulu kan. Dah satu bilik and dah pukul 12 takkan buat dek je? She is being so sweet sebab buat birthday card and belikan hadiah untuk aku. Dia letak sebelah bantal, atas buku Harry Potter aku. Then bila aku nak tidur, aku nak amik buku tu terkejut bila nampak hadiah tu. Speechless sebab aku jarang dapat hadiah kann? Haha. Many friends yang text, thank you jugak. Aku nangis baca text my one and only Rafaa. Touched. Ada yang cakap hadiah tunggu aku balik Klang. Alolololo :D


Thanks to all 108 people yang wish kat FB and berapa entah yang text. Thank you. Yang penting, its the thought that counts (:

No comments:

Post a Comment