You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, March 21, 2012


Hati ini kosong. Eh bukan hati ini sedih. Eh bukan. Erghh! Entah. Now Diela is in relationship with someone, I am so happy for you babe. Serious talk. After all this while you've been single and now he proposed you infront of the Kelly Castle, THAT IS INSANE! I mean like I'm so jealous beyonds word. So its left with me and Rafaa. Okay, ada siapa berkenan? Tinggalkan number handphone anda :p But Rafaa is happy with her life now. Family and friends. Maybe because of she have been get used to it.

Rafaa pun sekarang macam ada something something je dengan Bruno Mahh. Apa cer? Yelah yelah, hmmm. Memang aku jelah yang forever alone. Takpe takpe, aku tahu ini semua untuk kebaikan. Kalau kita buat baik kat orang, Allah akan balas kebaikan kita kann? :') Sabar je. The time will come, with the right person and best reason. Aminn.

Aku bantai pulak pergi baca blog Aizat Abd. Laaaaaagilah insecure datang berganda-ganda. Sweet gila dia tulis pasal gadis(awek) dia tu, maka beruntunglah dikau wahai Fatin amende entah nama dia. Kalian, hati ini perlukan masa. Masa untuk ia setuju melupakan semua perasaan yang ada. Jadi kalian harus faham yang aku telah melakukan yang terbaik, telah membina tembok seteguh mungkin dan telah mencanakkan egoku naik tinggi menggunung. Tapi hati ini masalahnya.

Jadi kalian semua jika ini masa kalian hargailah sepenuhnya, berbahagialah sepenuhnya. Aku mendoakan yang terbaik untuk kalian.

Buat kau, hargai hidup kau sebaiknya. Hargai peluang yang ada depan mata. Aku takkan berada disisi kau selamanya. Jadi fikir dan berusahalah untuk kepentingan masa depanmu sendiri. Jangan mudah berputus asa dengan keadaan yang sukar. Terimalah keadaan itu dan jangan berfikiran pendek. Buat keputusan untuk jangka panjang. Kau perlu ada motivasi untuk diri kau sendiri, semangat yang datang dari diri kau sendiri. Aku akan selalu mendoakanmu, insyaAllah. Ingat, Allah hanya tolong orang yang menolong dirinya sendiri. Maaf andai kata kata ini buat kau terasa ke apa. Aku takda niat lain selain inginkan yang terbaik untuk kau. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment