You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, March 7, 2012

Work hard or die trying.

Dah nak balik Lendu. Hati ni tak rela nak balik sana. Tak suka. Tapi bukan sebab kat sana tak best cuma takda masakan Umi, takda family and takda adik-adik. Confirm nanti mesti rindu kat Natra and Danish. 

Balik Lendu maknanya perang dah nak bermula. Berperang untuk kali pertamanya. Cuak gila kot! Aku baru study BEL je, CTU tak cover lagi. Bawak balik buku kononnya nak buat revision bukan main berkobar lagi tapi studynya tidak pun. Online je lebih. Aku takut sangat nak final ni, takut yang aku akan menghampakan Umi Walid. Itu yang hati ni berat semacam je bila nak balik Lendu.

FAR is my BIGGEST MASSIVE HUGE problem. Inilah paper yang paling kill sekali. Aku berjanji yang aku akan cuba sedaya upaya sepenuh tenaga supaya aku tak fail subject ni. I dont wanna repeat any of the paper. Usaha doa tawakal, itu yang perlu aku lakukan sekarang. Untuk yang tengah baca entri ni sekarang, tolong doakan aku berjaya ye, berjaya buat elok-elok masa final nanti. Wish me luck and pray for me. Thanks a lot <3

No comments:

Post a Comment