You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Tuesday, March 6, 2012

Yang tidak dijangka.


K gambar takda kaitan kan? Peduli hapa aku.


Malam semalam Umi ada cakap if nak minum petang kena get ready so bila Umi balik kerja, Umi will pick me up and go straight untuk minum petang before fetch Darwis Danish and Natra. So aku fikir yang aku pun memang craving for karipap kat KRU tu. *Semalam craving burger and thanks to him yang make it come true* So lepas Umi call terus pergi KRU. Bergossip sikit sikit dengan Umi, oh itu perkara biasa xD

Masa tengah duduk minum tu, Umi kata 'Itu macam mak Rafaa je' and aku toleh. Sekali betul mak Rafaa so aku pergi and salam her. Cut the story short, Rafaa is joining us minum petang with Umi and also her mummy. Hooyeahhhhh! I am so excited yknoww. Okay, Rafaa cantik. Insecure tibatiba. HAHA. Berborak dengan dia even sekejap sudah sangat memadai untuk aku. Tengok muka dia yang memang aku rindu tu, terima kasih Allah (:

At one point, aku sampai tak tahu nak express macammana betapa aku value sangat friendship ni. Rasa sangat bersyukur sebab mempunyai kawan yang sangat baik. Kawan yang satu kepala, kawan yang sama taste *if you get what I mean*. Rafaa and Diela is my angel, my bestfriends. They knows me better. Kalau nak bergossip tu tak payah nak emo lebih lebih, diorang dah memang faham sangat perasaan aku. They are so protective, kalau boleh diorang taknak ada seorang pun yang sakitkan hati aku. Bila aku cerita masalah aku, diorang pun akan rasa sama macam aku rasa. This are two people yang terima aku apa adanya, buruk baik, gelabah gedik, poyo manja, berlagak macam bagus, sedih ketawa. Inilah dua orangnya. Dua orang yang aku akan cerita if I had crush with someone or everything. Saya sayang awak berdua ye. I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG GITUUUUU! :D

No comments:

Post a Comment