You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, April 7, 2012

21



Baru lepas habis tengok movie ni. One word, BEST! Actually movie ni aku dah ada masa kat Lendu lagi, ambil daripada kembar. Masa mula mula tu aku dah pesan kau masukkan jelah movie apa apa pun, aku tak kisah. Then balik rumah tengok, apa kejadahnya lah cerita ni tajuk 21? O.o Cerita senonoh ke tak ni. Haha.

Untuk mengisi masa lapang malam ni, aku pun tengok lah. Actually mula mula aku tak amik port sangat nak tengok cerita ni dulu since kat folder movie ada banyak movie lain tapi I read review somewhere cakap movie ni memang berbaloi tengok and bla bla bla. Jalan cerita movie ni sangat intersting yknoww. 

Cerita pasal budak genius nak mampus terpaksa berjudi supaya dia dapat masuk Harvard tanpa susahkan mak dia. Can you imagine budak genius nak mampus pun susah nak dapat scholarship? :O Sebab dia tahu dia tak dapat scholarship, dia pergi earn money sendiri. Oh well dia budak baik sebenarnya. Kalau korang tengok nanti tahulah ceritanya. Tapi please janganlah carik kat wayang dengan harapan dapat tengok cerita ni kat wayang sebab cerita ni maybe dah keluar kat wayang 2 3 years back. Aku je yang lame baru nak tengok. Hikhokk =,=

No comments:

Post a Comment