You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Sunday, April 8, 2012

Tengok apa yang saya dapat :B


Cuba teka apa yang nak diketengahkan dalam gambar keluarga di atas? Eh nak macam soalan sivik Form 5 =,= Cuba tengok betul-betul. Ada Zahiril Adzim dalam gambar tu and ini gambar family dia. Mana aku dapat gambar ni? Since Umi berkawan dengan mak dia so aku curi from fb mak dia. Hehe

Well not actually berkawan yang ajak datang rumah and yadayadayada tu, it just mak ZA is Umi's senior masa Umi belajar kat STF dulu. How cool is that?! :O Aku baru je tahu beberapa hari yang lalu sebab Umi baru cerita. Umi tak tahu anak dia ni suka sangat sangat dengan si Bob ni. Kalangan family and friends tak panggil dia Zahiril or Adzim, diorang panggil ZA ni Bob. 

And tadi dah bagitahu Umi pasal niat nak bank-in duit untuk BMT Langsung Dari Tangan tu then Umi macam okay je. Umi kata esok boleh bank-in. Ya Allah, permudahkanlah Ya Allah. Aku benar benar inginkan buku itu. Kau permudahkanlah Ya Allah :)

No comments:

Post a Comment