You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Sunday, April 1, 2012

FAR 100 dan berakhirlah semuanya.

Last paper aku is FAR 100 which is paper yang paling digeruni oleh budak yang otaknya tak berapa genius macam aku. Semalaman tak tidur sebab belajar FAR then terus mandi and sit for the paper. Tak tahu macammana nak describe tapi yang pastinya lega sebab final dah habis.


Masa jawab paper tu , aku jawab je apa yang aku tahu bajet macam confident betul. Lantaklah dah tak fikir apa dah. Duduk pulak kat sebelah Zizie yang pandai nak mampus tu. Soalan pertama dia jawab macam nak isi borang minta kerja je. Laju gila dia tulis and isi panjang. Woahhh! Aku jeling je. Alhamdulillah sebab Allah permudahkan urusan aku dapat jawab paper dengan lancar. Syukur.


Dan berakhirlah hidup Part 1. Rasa macam baru je daftar masuk Lendu and pergi orientasi semua bagai. Sekejap je final exam dah habis dah. Rasa sedih nak tinggalkan Tun Hasan tadi. Kawan-kawan kat sana. Cakap pasal kawan aku teringat kat Nana masa jawab FAR tadi sebab soalan yang masuk tu dia pernah ajar aku topik tu. Terima kasih Nana sebab ajarkan aku. Aku takkan pernah lupa apa yang kau pernah buat kat aku. And nanti ada special post pasal THS 010.


Cuti semester 2 bulan nak buat apa? Duduk rumah. Yes mula mula plan berkobar gila nak kerja situ sini. Siap dah listkan nak kerja kat mana, transportation untuk pergi kerja and all. Sekali tadi masa dalam kereta, Walid dengan Umi bertegas tak kasi aku kerja. Cuti 2 bulan duduk rumah je, kemas rumah, pastikan rumah teratur. Tak kisah lah, aku ikut je apa yang terbaik. Jadi surirumah lah nampaknya.


And gonna date the girls- Rafaa and Diela on monday at McD. Tak sabar nak share stories and catch up new gossips. To Kaka, thanks utk post blog kau tu. Tak sangka ada nama aku sekali :D

No comments:

Post a Comment