You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, April 26, 2012

Hariku telah dilengkapkan oleh mereka (:

Bangun awal gila harini. Haha takdalah awal sangat sangat pun =,= Itupun Rafaa yang kejut sebab nak jumpa Laili tengahari. Oleh sebab twitter aku private jadi Laili tak boleh stalk apa yang aku tweet. Nahh Laili, aku sediakan kau easy way to stalk my tweets :)







Terima kasih sebab belanja me pappa roti and also thanks for the black forest. Sayang kamu <3

Lets vain!









Patutlah haritu Fiezi tegur cakap aku ada lesung pipit. Yes memang ada pun. Haa!

Aku sangat bertuah ada kawan yang sangat memahami dan sangat menyayangi diri ini. Terima kasih Allah kerana hadiahkan mereka buat aku. Untuk kalian wahai Rafaa Diela Laili, janganlah kalian menyuruh aku memilih salah satu daripada kalian kerana aku pasti akan mempunyai masalah untuk membuat pilihan.

Laa, walaupun awak takda kat sini tadi saya sayang awak jugak tau? :) Juga buat kawan-kawan yang lain, Fieqa Huzai Lisa, korang juga kawan baik aku. Aku sayang semua. Yeay hari saya sudah lengkap! Terima kasih Allah kerana Kau telah permudahkan semuanya. 

Ada sesiapa lagi mahu lengkapkan hari saya?

No comments:

Post a Comment