You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, April 26, 2012

Happy Birthday Nana (:

Selamat Ulangtahun. Buat kali ke-19 dalam hidup kau. Aku doakan yang terbaik untuk kau. Teruskan hidup kau dengan baik. Kau ada family yang sporting, saudara mara yang gila gila- Yami and Farmira sangat sayangkan kau. Kau juga ada kawan-kawan yang best-Baim and sape lagi entah. Haha sorry tak sempat nak kenal yang lain.


Terima kasih sebab kau sangat caring dengan aku. Kau sangat baik dan maaf aku menulis panjang lebar disini. Patutnya aku text kau dan bagitahu apa yang aku rasa kan? Sejujurnya dalam hati ini memang takda perasaan dendam terhadap kau. Takda langsung, cuma aku belum bersedia nak cakap dengan kau. Mungkin aku tak tahu macammana nak mulakan. Ini bukan salah kau, ini salah aku.


Aku masih ingat macammana kau sapukan minyak gamat kat jari aku masa jari aku berdarah haritu. Terima kasih! :') Dengar sini. Kau takda sebab untuk sedih. Jadi aku taknak kau sedih. And please jaga kesihatan, jaga makan kau tu. Semoga kau panjang umur, murah rezeki dan takkan rasa sedih lagi. Aku harap kau simpan 'Be Strong' aku tu elok elok. Tengoklah kertas tu bila semangat kau hilang. Moga ianya membantu.

No comments:

Post a Comment