You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Saturday, April 28, 2012

Terima kasih Ya Allah. Alhamdulillah (:

27 April memang tarikh yang paling cuak untuk semua warga UiTM. Tarikh result final diorang keluar. Haa termasuk aku. Aku mula-mula tak rasa cuak langsung. Semua orang tweet telling diorang risau lah takut lah tak boleh tidur kejadah apa semua lah. Aku tak tweet pasal result pun semalam.

Bukan berlagak weh cuma memang aku malas nak fikir. Benda aku dah jawab, aku dah usaha and sekarang serahkan kat Allah jelah. So buat apa nak fikir lagi? Allah rancang apa yang terbaik untuk kita. Then sebelum tidur tu check email aku, benda alah tu tak masuk lagi so aku malas nak tunggu. Aku pun tidur jelah.

Sebelum tidur tu aku text umi, asking her help untuk check result tu. Aku takut nak tengok dengan mata kepala sendiri sebenarnya. Then bangun pagi awal gila kot harini- time adik adik aku pergi sekolah aku dah bangun dah and tak boleh tidur balik. End up aku yang tak boleh tidur pulak.

Dalam pukul 9++ tu, aku call umi. And alhamdulillah umi happy with the result and so do walid. Diorang happy sangat dengan result aku. Syukur Ya Allah, terima kasih. Walid senyum je memanjang. And haritu umi kata kalau dean list umi nak hadiahkan hp baru tapi sebab result ni not bad, walid nak belikan guitar.

Actually aku yang request nak guitar tu so walid cakap boleh and walid akan belikan. Hooray hooyeahhhh! (Y)

Berkat usaha tawakal dan doa dari aku sendiri juga dari kalian semua, inilah hasilnya. Terima kasih juga untuk yang mendoakan. Moga Allah membalas jasa kalian.

No comments:

Post a Comment