You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, May 17, 2012

2 hari di The Regency Tanjung Tuan Beach Resort

Actually tak perlu pun bagi nama penuh hotel tapi takpelah lah. 12 13 haritu pergi menghabiskan masa lapang kat PD. It was fun since dah lama tak pergi bercuti kan. So plan nak gerak malam tu lepas Danial balik tuition tapi orang Melayu memang tak lari dari janji Melayu mereka maka itu semua hanya tinggal plan semata-mata.


Gerak pagi Sabtu dalam pukul 8++ then sampai sana terus lunch and baru gerak pergi hotel. Sebabkan time tu panas terik, Umi kata tidur dulu nanti dalam pukul 4 5 baru mandi laut. Bila dengar tidur je, aku manusia paling bahagia. Haha aku champion kalau bab tidur-tidur ni. Aku yang masuk bilik dulu and terus tidur. 


Lepas bangun tidur tu pergi minum petang kejap baru mandi pantai. And berpeluang naik banana boat. Oh my, aku tak sangka pulak naik benda tu mencabar gila kot! Cuak nak mamp, dah lah laju. Kat tgh laut tu terhuyung-hayang macam nyawa di hujung tanduk. Memang ada safety jacket tapi kalau jatuh terus kena makan dengan ikan ikan kat bawah tu, nak cerita apa?


Danish yang paling takut sekali. Mula-mula dia yang berkobar sangat sebab ingat benda tu cool lah. Haa amik kau! Kat tengah laut tu menjerit-jerit 'Ya Allah, selamatkanlah aku!!!!!' Hahaha lawak gila. Lepas tu petang tu ada senamrobik pulak. Memang hotel sediakan. Aku pun join dah walid beriya sangat suruh aku masuk benda tu.


Makan malam kat Nasi Kukus Ayam Panggang. Not bad, murah and sedap! Then esok paginya mandi pantai sekejap. After lunch terus gerak balik Klang. Gambar ada banyak gila kot. Aku vain dengan siblings baik punya berlambak-lambak. Nanti kalau aku rajin, aku upload lah naa.

No comments:

Post a Comment