You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Tuesday, May 1, 2012

Never Say Never.



Mood sekarang adalah selepas menonton Never Say Never- sangatlah excited. Macam menonton salah satu keajaiban dunia. Rasa macam baru lepas tengok Oprah Show. Amazed by the show from the beginning to the end. 

His full name is Justin Drew Bieber and he's dating Selena Gomez right now. That is not a very good news since aku tak suka Selena Gomez tu. Mula-mula aku taklah so into this Justin boy. Memang dalam phone aku ada banyak lagu Justin dah macam satu album dalam phone ni and also Taylor Swift. Dua artis ni je aku ada lagu yang complete dalam phone.

Aku tahu suara dia sedap, handsome, cute and yadayadayada. Tapi aku tak pernah nak obses sangat dengan dia. I even wondering kenapa orang semua bagai nak gila sukakan dia. Especially Anees. Dia fanatik gila kot Bieber ni. Siap ada album Bieber kalau tak silap. And she called herself 'Belieber'.

Lepas tengok cerita tu tadi barulah aku faham kenapa ramai gila manusia suka Bieber. Actually cerita tu so-last-year tapi aku baru tengok harini. Menceritakan hidup Justin Biber serba sedikit sampai dia jadi terkenal macam sekarang. Dia buat concert kat Madison Square Garden. Kira tempat tu exclusive gila nak mamp lah sebab legend je buat concert kat situ. Contoh macam Celine Dion.

Tengok concert dia tadi, ramai GI-LA orang datang. Macam lautan manusia. Aku siap berkira-kira berapalah duit yang dia dapat through this concert je. Beribu US Dollar agaknya. Dia suka purple which is sangat cool! Haha dah kenapa asyik back up Bieber je aku ni? O.o Aku rasa aku nak beli album dia tu. Pfft!

Semua benda dalam dunia ni perlukan usaha. Bieber tu talented gila nak mamp kot. Kecik kecik 4 5 tahun dah reti main guitar, drum. Dah besar panjang ni guitar boleh piano boleh trompet boleh, drum hebat gila ah dia main. Tadi ada lagu Down To Earth terus teringat kat Nana sebab dia yang kenalkan lagu tu kat aku. Walaupun lagu tu dah ada dalam phone tapi tak pernah dengar until Nana suggest suruh dengar.


Justin Bieber, I LOVE YOU! I ADORE YOU :*

No comments:

Post a Comment