You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Wednesday, May 30, 2012

Today with Scha, Fatanah and Illy.

Gambar takda jadi kalian tak dapat menyaksikan detik pertemuan kami tadi. Haha tak blah. Plan dah lama dengan Scha sebab Scha yang came out with the idea nak jumpa pekena Tutti Frutti. And tadi Fatanah ambil saya. Bahagianya dunia kalau aku ada kereta sebijik. Akanku drive sampai hujung dunia xD


Untuk sesiapa yang tak tahu, Scha ni deskmates aku masa form 5 dalam class dulu. Teman bergossip masa cikgu tengah mengajar. Teman berangan dalam class. Teman perancangan masa depan. Nak tunang umur berapa, kahwin umur berapa. Perghh advance sungguh kami berdua.


Lepak dekat Tutti Frutti je. Aku macam biasalah akan jadi orang paling lame sekali kalau lepak kat mana mana kan. Aku tak tahu pun how TF works sebab aku memang tak pernah makan TF langsung sebelum ni. So tadi macam terkial-kial lah nak ambil yogurt kat mana, nak ambil topping yang mana. 


Lepak duduk borak-borak cerita itu ini maka lepas puas masing masing bercerita, kami pun pulang. Scha bagi saya buku CTU dia. Free of charge. Dia belanja snickers sekali. Thank you mates. Terima kasih banyak :) Terima kasih sebab sudi jumpa sudi lepak sudi bagi buku tu kat aku. I really appreciate that <3 

No comments:

Post a Comment