You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Thursday, June 14, 2012

Hi Lendu.

Saya sudah dengan selamatnya sampai di Lendu pada hari Ahad yang lalu. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Terima kasih Ya Allah kerana memakbulkan doa-doa saya. Dan barang saya tertinggal!!!! Black Forest yang letak dalam peti ais tu boleh tertinggal pulak. Dah halfway baru sedar yang BF tertinggal. Me so sad :/ Tapi dah pesan kat Wawa, balik rumah terus ambil and sorokkan sampai aku balik rumah.


Esok Jumaat bermakna minggu pertama sesi pembelajaran Part 2 hampir tamat. So far, semua class berjalan lancar. Maklumlah semua baru first class jadi semua intro sahaja. Takdalah masuk part yang heavy lagi. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar ye? Semoga Allah permudahkan segala urusan. Terima kasih Allah kerana memakbulkan doaku. ALHAMDULILLAH! :)


 Black Forest yang tertinggal dalam peti ais. Tinggal gambar je sebagai tatapan kala rindu.

 Untuk yang tidak jelas biar saya beritahu. Saya dapat satu bilik dengan Ekin kesayanganku dan Mimi. Yes tak percaya kan?

ECO, FAR, BEL, QMT, CTU, MGT please be nice to me? Klang tunggu aku pulang.


Oh ya, mohon kepada semua siswa siswi yang ada kereta sila beli makanan kat luar ye. Budak Part 1 kuat makan jadi dewan makan semua penuh. Siapa yang ada kereta beli makanan kat luar and budak Part 1 beli makanan kat Temenggung je. HAHA mudah sikit aku nak beli makanan. 

No comments:

Post a Comment