You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Friday, July 20, 2012

Ahad yang lalu

Okay cerita dah lama tapi nak cerita jugak. Walaupun orang kata perkara yang dah lepas jangan dikenang. Cheq tak peduli, cheq nak ceghita jugakkk. Sebenarnya nakkkkkk sangat sangat sangat update blog ni, kalau boleh nak update hari-hari tapi oleh kerana line internet kat kolej tu canggih sangat sampai internet lembab gila terpaksalah membatalkan niat nak update blog.


So kumpullah cerita yang dah lepas tu untuk diceritakan pada waktu begini. Ahad lepas pergi Mahkota Parade with Nana and Mimi since Ekin memang malas nak join kalau bab bersuka ria ni. Jadi kami bertiga jelah yang pergi. Sewa kereta and gerak kesana pagi dalam pukul 11 macamtu. Aku first time pergi MP sejak belajar kat Lendu ni. Masa Part 1 dulu budak baik so weekends kalau tak balik rumah, aku hanya akan memerapkan diri di Hasan sahaja.


Dan aku tak pernah tahu how MP looks like. Memang batak ah wa cakap lu. Tak payah cerita kat sini lah MP tu macammana sebab kalian confirm pernah jejak MP punya. Aku je yang paling lame baru nak jejak MP =,= Tapi baju murah murah and lawa lawa. Nampak mahal tapi harga baru rm15 je. Nanti masa poket penuh, nak jejak MP sampai poket jadi kosong xD


Jadi kami telah menonton The Amazing Spiderman in 3D. And yes lagi sekali, kali pertama aku tengok wayang in 3D dan kali pertama tengok wayang kena beli tiket. Selalunya Joe kasi masuk free je. Memang best gila ah cerita tu. Aku nangis dua kali kot sebab ada scene yang betul-betul sedih. Andrew Garfield sangat handsome dan innocent dan sexy dan naive. Scene bila contractor tu semua tolong spiderman guna kren tu memang macam 'Awhhhhhhhhh :')'.


Okay jom tengok gambar. Tapi gambar mixed, bukan gambar hari Ahad je ada. Aku nak taruk semua














No comments:

Post a Comment