You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Sunday, February 17, 2013

Be Right Back.

So yes Chinese New Year break has finally end. This might be a good news for me. Sesungguhnya aku manusia yang mudah lalai dan alpa. Aku duduk rumah tak buat apa pun. Memang bawak balik assignments tapi tak completely siap. Ada lagi a few yang tak siap and this few assignments make me feels so useless. Sigh

Aku sangatlah benci hidup yang takda jadual sebab aku jenis manusia yang bila takda jadual, aku tak tentu arah. Aku jadi macam takda tujuan dan end up tak buat kerja yang aku plan nak buat. Ini sangat mengecewakan, dear self. 

Officially aku happy bila balik Lendu ni sebab aku boleh fokus. Aku suka hidup ada dateline. Aku suka hidup yang harini-lecturer-bagi-assignments-esok-lecturer-nak-tengok. Aku suka aku suka dan aku suka! Esok ada test CTU dan aku tak belajar lagi. Hari Selasa ada quiz dan aku tak belajar lagi. Aku okay.

Wish me luck! Semoga Allah berkati jalan ini, usaha ini. May Allah ease. Aminn :)



No comments:

Post a Comment