You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Friday, February 15, 2013

Inspired.

Rasa terilham nak tulis entri bila tengok video terbaru Mat Lutfi- Hari Jubah. He inspired people. He inspired me. Thanks to him.

Dia bukannya dapat straight A's pun masa UPSR PMR. He even failed when he is in foundation, Uni and stuff. Tapi tengok! Dia futher kat overseas jugak, dia berjaya jugak, dia grad jugak. Aku personally rasa bangga dan gembira untuk dia. Masa view video tu, aku yang tersengih-sengih masa part yang 'Nah hadiah :)'. I wonder how his parents feel, confirm bangga sangat.

Aku secara rahsia sangat ingin belajar di luar negara. Terlampau mahu! Dah lama rasa nak belajar kat luar negara tapi masa pergi rumah Auntie Lili tu lagilah eager rasa nak belajar kat luar negara as her daughter yang sebaya dengan aku dah duduk luar negara and study kat sana.

Semoga Allah permudahkan jalan aku. Semoga Allah bagi peluang untuk cita-cita aku ni tercapai. May Allah ease :)

No comments:

Post a Comment