You are viewing Najah Nasrudin's blog. Born in '93. Currently persuing my bachelor in BBA(Hons) Finance. Sit back and relax. You're about to read Najah Nasrudin's life experiences. You can also find me here- www.nabilahnasrudin.tumblr.com

Sunday, April 15, 2012

Kembar! :D




Spot the differences! Haa amik kau, confused punya. Btw Achik if you're reading this susahnya nak carik gambar kau dengan aku. Aku banyak tangkap gambar dengan Angah je. Next sem kena amik banyak gambar dengan kau :D


First of all, ni kembar. Dah boleh nampak tajuk kan? K joking. Kembar ni sorang nama Fathin Nazhirah(kakak), sorang lagi Fathin Nabilah(adik). Memang kalau tengok gambar takkan dapat bezakan punya. Sedangkan Mimi dengan Ekin pun still tak dapat bezakan sampai habis sem. Kalau diorang datang bilik aku, nanti bila diorang dah balik bilik- masing-masing 'Yang cakap dengan aku tadi tu kakak ke adik?'. Aku pulak nak kena kenal pasti. Mimi dengan Ekin bukan cam pun, main bantai cakap je dengan any one of them. Haha

Kenal diorang time MDS tapi tak rapat sangat. Kembar ni famous kot kat Lendu tu haa. Pergi mana mana kalau jalan dengan diorang, mesti everyone macam berbisik-bisik 'Eh diorang kembar lah!'. Dahlah susah nak jumpa spesis kembar yang dah dewasa *tibatiba*. Diorang nilah yang menemani hari hari aku. Haha tak blah. Sebenarnya aku pergi class dengan diorang. Since diorang budak Hasan jugak tapi tingkat 3 so bila diorang dah siap, diorang turun bilik aku and pergi class sama-sama. Tapi most of the time bila diorang datang bilik aku tu, aku mesti belum siap. Hahahahahaha terpaksalah diorang tunggu aku sekejap. Sorry ye?

Kenal dengan diorang ni tak sampai seminggu aku dah boleh cam muka masing-masing mana satu adik, mana satu kakak. Aku pun tak tahu macammana tapi muka diorang berbeza lah. Beza sangat. Tapi lecturer BEL selalu cakap yang dia tak dapat bezakan twins and yadayadayada. Tapi sekarang classmates semua dah reti bezakan dah. Tak dapat aku nak kenakan diorang. Dua beradik ni dah berpunya btw. Aku dah kenapa asyik cerita pasal relationship status orang doe? O.o And adik punya boyfie belajar kat Lendu jugak, amik AD. Haa, mereka nilah yang selalu buat saya jealous gara gara lunch bersama-sama dan sebagainya :D

Aku paling rapat dengan Nabilah who aku panggil Achik. Sebenarnya dalam family diorang, diorang ni anak ke 2 and ke 3. Thats why panggil Angah Achik. Tapi bila kat sana, aku jadi Along diorang. Tak pasal-pasal dah jadi tiga beradik. Diorang pun sometimes panggil aku Along semua. Terasa macam Kak Long kawasan kejap. Pfft! Aku always share stories dengan Achik since Angah kalau pergi mana-mana sibuk dengan hp dia je. So kalau ada apa apa hot news, aku cerita kat Achik.

Nak cerita pasal rapat memang aku rapat lah dengan diorang. Eh korang if tengah baca ni aku nak korang tahu aku rindu kat korang :/ Terima kasih selalu tolong aku dalam class kalau aku tak faham, tolong back up aku kalau aku ponteng class, tolong belikan makanan, tolong dengar luahan hati aku, tolong ajarkan aku FAR, tolong belikan tiket bas. Eh banyak ah yang korang dah tolong. THANKS A LOT! Me love you both :D







No comments:

Post a Comment